Problemen met Klarna?

Zodra je jouw droom kinderwagen hebt gevonden, is het tijd om af te gaan rekenen. Wanneer je kiest voor Klarna: Achteraf Betalen kunnen hier zich wat problemen voordoen. Vooral wanneer je nog niet eerder iets bij Klarna hebt afgerekend. 

Klarna is de laatste tijd steeds strenger geworden als het aankomt op het goedkeuren van betalingen. Denk hierbij aan een fraude check, of je wel genoeg geld hebt en of je je betalingen altijd netjes bent nagekomen. Een afwijzing kan door meerdere redenen komen. De meest voorkomende redenen zijn:

Een te hoog leenbedrag voor je inkomen

Als de maandlasten te hoog zijn, kun je misschien je lening niet terugbetalen. In dat geval neemt Klarna je aanvraag niet aan.

Voor de eerste keer bestellen via Klarna

Ook is het zo, dat wanneer je nog niet eerder hebt geshopt met Klarna, je maar tot een maximaal bedrag kunt winkelen. Wanneer je voor het eerst een bestelling wilt plaatsen met Klarna, mag het niet hoger zijn dan 300,- euro. Wanneer je wel al eens hebt geshopt met Klarna en de betaling op tijd hebt afgerond, wordt dit limiet weer verhoogd.

Problemen met je aanvraag en gegevens

Om je aanvraag goed te keuren moet Klarna er zeker van zijn wie je bent. Wanneer je bijvoorbeeld een factuuradres hebt opgegeven waarop je niet geregistreerd bent of wanneer je een andere naam of geboortedatum op hebt gegeven, kan Klarna je aanvraag ook niet goedkeuren.

Negatieve registratie bij het BKR-register

Het kan zijn dat je een negatieve registratie of aanmerking hebt bij het BKR. Een check bij het Bureau Krediet Registratie is altijd onderdeel van een kredietaanvraag bij Klarna. Ze doen dit echter niet voor de optie “Betaal later”, alleen voor de optie “Betaal in delen”. 

Je kunt zelf je gegevens inzien bij het BKR via deze link

In3 - In 3 keer betalen met 0% rente

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo bestel je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-. 

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode.

Hoe werkt het?

Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!

Kies & check:

Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.

1e betaling & verzending:

Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.

2e & 3e betaling:

Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.

Heb je vragen? Stuur ons gerust een e-mail, whatsapp, bel ons of bezoek de contact pagina.

E: Info@zen-kinderwagen.nl
T: 085 - 060 2078
Via Whatsapp zijn we elke dag van de week bereikbaar, van 's morgens tot 's avonds.