Problemen met Klarna?

Zodra je jouw droom kinderwagen hebt gevonden, is het tijd om af te gaan rekenen. Wanneer je kiest voor Klarna: Achteraf Betalen kunnen hier zich wat problemen voordoen. Vooral wanneer je nog niet eerder iets bij Klarna hebt afgerekend. 

Klarna is de laatste tijd steeds strenger geworden als het aankomt op het goedkeuren van betalingen. Denk hierbij aan een fraude check, of je wel genoeg geld hebt en of je je betalingen altijd netjes bent nagekomen. Een afwijzing kan door meerdere redenen komen. De meest voorkomende redenen zijn:

Een te hoog leenbedrag voor je inkomen

Als de maandlasten te hoog zijn, kun je misschien je lening niet terugbetalen. In dat geval neemt Klarna je aanvraag niet aan.

Voor de eerste keer bestellen via Klarna

Ook is het zo, dat wanneer je nog niet eerder hebt geshopt met Klarna, je maar tot een maximaal bedrag kunt winkelen. Wanneer je voor het eerst een bestelling wilt plaatsen met Klarna, mag het niet hoger zijn dan 300,- euro. Wanneer je wel al eens hebt geshopt met Klarna en de betaling op tijd hebt afgerond, wordt dit limiet weer verhoogd.

Problemen met je aanvraag en gegevens

Om je aanvraag goed te keuren moet Klarna er zeker van zijn wie je bent. Wanneer je bijvoorbeeld een factuuradres hebt opgegeven waarop je niet geregistreerd bent of wanneer je een andere naam of geboortedatum op hebt gegeven, kan Klarna je aanvraag ook niet goedkeuren.

Negatieve registratie bij het BKR-register

Het kan zijn dat je een negatieve registratie of aanmerking hebt bij het BKR. Een check bij het Bureau Krediet Registratie is altijd onderdeel van een kredietaanvraag bij Klarna. Ze doen dit echter niet voor de optie “Betaal later”, alleen voor de optie “Betaal in delen”. 

Je kunt zelf je gegevens inzien bij het BKR via deze link

Betaalmethode IN3

Mocht het nu echt niet lukken om via Klarna een bestelling te plaatsen en je wilt of kunt het bedrag niet in 1 keer overmaken dan is dit absoluut geen probleem. Wij bieden namelijk ook de betaaloptie IN3 aan. Via IN3 is het mogelijk om de kinderwagen in 3 gelijke delen af te betalen. Stel dat een kinderwagen 300 euro is, Dan zul je in 60 dagen totaal de kinderwagen kunnen afbetalen. Je kunt dan elke 20 dagen, 100 euro overmaken. Bij IN3 wordt geen BKR check gedaan. Een bestelling plaatsen is dus altijd mogelijk. 

Bij het bestellen wordt wel gevraagd meteen het eerste termijn over te willen maken. Zodra dit is overgemaakt zal de kinderwagen worden opgestuurd. Mocht je de kinderwagen willen retourneren, dan worden de overige betalingen die je moest doen meteen geschrapt en zit je hier ook niet meer aan vast.

Heb je vragen? Stuur ons gerust een e-mail, whatsapp, bel ons of bezoek de contact pagina.

E: Info@zen-kinderwagen.nl
T: 085-087 0503
Via Whatsapp zijn we elke dag van de week bereikbaar, van 's morgens tot 's avonds.