Winkelwagen
Checkout Secure

Advies nodig?

085 - 130 12 21

Ma - Vrij 10:00 - 17:00

Veelgestelde Vragen

Bekijk hier de meest gestelde vragen, als je nog hulp nodig heeft dan kun je contact met ons opnemen via info@zen-kinderwagen.nl

Bestelling & Levering

De levertijd per product kan verschillen. Dit is afhankelijk van welke leverancier het product komt en of we het product op voorraad hebben. De levertijd wordt altijd vermeld op de productpagina van het product zelf.

Ja! Nadat wij de bestelling hebben ontvangen, gaan we deze meteen klaarmaken voor verzending. Nadat wij het product hebben verzonden, krijg je direct van ons een Track & Trace code via de mail. Op deze manier kun je zelf volgen wanneer het pakket zal worden geleverd. Ook is het pakket op deze manier verzekerd.

Ja zeker! Nadat je je bestelling hebt geplaatst en de betaling is gelukt, krijg je hier direct bevestiging van in je email inbox.

Helaas is dit niet mogelijk. Wij hebben namelijk geen fysieke winkel. Het is wel mogelijk om je gewenste kinderwagen via "Klarna: After Pay" te bestellen.

Op deze manier kun je de kinderwagen bestellen en er een testrit mee maken. Mocht het zo zijn dat de kinderwagen niet bevalt, kun je deze gratis naar ons retourneren, zonder dat je hoeft te betalen.

Wij verzenden onze producten met onze bezorgingspartners DPD & DHL. De producten zullen in een verzenddoos naar je toe worden gezonden. 

Ja, voor Nederland en België hanteren wij dezelfde levertijd en dezelfde verzendmethode.

Betaalmogelijkheden

Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Dan kun je ervoor kiezen gebruik te maken van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen.

Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen.

Je ontvangt een mailtje met begeleidend sms’je zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wanneer je betaalt via In3 hoef je je ook geen zorgen te maken over een BKR-registratie.

Garanties

Op alle producten geven wij garantie. Hoelang de garantie duurt, staat op de productpagina. Op de producten van Chicco geven wij zelfs 6 jaar garantie.

Klantenservice

Fouten maken is menselijk! Geen zorgen. Laat de klantenservice zo snel mogelijk weten dat je iets verkeerds hebt ingevuld. Dit is mogelijk via Whatsapp, email of via ons telefoonnummer. Zolang het pakket nog niet is verzonden kan dit nog worden aangepast.

Retourneren

Ja absoluut! Het is bij ons ten alle tijden mogelijk om je bestelling zonder opgaaf van reden gratis terug te sturen. Wil je jouw product retourneren? Laat dit dan even weten aan onze klantenservice via de contactpagina.

De klantenservice zal je dan een retoursticker toesturen. Deze kun je op het pakket plakken. Nu is je pakket klaar om gratis naar ons teruggestuurd te worden.

Toegevoegd aan winkelwagen!
Free shipping when you order over XX You Have Qualified for Free Shipping Spend $x to Unlock Free Shipping You Have Achieved Free Shipping Free Shipping For Over $x to You Have Achieved Free Shipping Free shipping when you order over XX ou Have Qualified for Free Shipping